Ana sayfam yap | Sık Kullanlanlara Ekle!   
  resim
     Son eklenen videolar: 1. Ünlüler - Vildan atasever - yağmur ,                     2. Ünlüler - Tuba büyüküstün tuba büyüküsütn müzikli slayt ,                     3. Ünlüler - Jessica Simpson Peki ya Jessica Simpson garson olursa? ,                     4. Ünlüler - Bu gelen MUHAMMED MUSTAFADIR (SAV.) ,                     5. Ünlüler - Ebru şallıve gizem özdilli 10 numara ,                     6. Ünlüler - Shakira'nın seksi ayakları shakiranın sıcacık ayakları bal dök yala ,                     7. Ünlüler - Yavuz Seçkin Türkiye-İspanya Maçı Yavuz Seçkin Stand-up ,                     8. Ünlüler - Barış Akarsu Anısına barış akarsu slayt gösterisi ,                     9. Ünlüler - Aysun kayacı ,                     10. Ünlüler - Sibel Kirer (Sibelim) by seda 2007 www.sedasworld.de.vu ,                    
      Ana sayfa    Popüler Videolar    Hit alan Videolar    Yeni Videolar    Rastgele Video Video: 16028 | izleme: 13726875 |  Aktif Ziyaretçi:    
 
  Kategoriler  
Amatör (2501)
Arabalar (1102)
Çocuklar (274)
Haberler (120)
Kamera Şakaları (285)
Komik Video (2259)
Korku - Gerilim (559)
Müzik (2817)
Oyunlar (619)
Reklamlar (639)
Sinema (379)
Spor (2638)
Tv Caps (978)
Ünlüler (858)

  Oyunlar  

  Rastgele videolar  
Spor - Işte cincon taraftarı
nasılda isyan ediyolar...
izleme: 1266
Müzik - Dön BAna
Çok RomantK bi Şarkı...
izleme: 0
Spor - Türkiye Çek Cumhuriyeti
Avrupa Futbol Şampiyonasının 1960'lardan beri en fantastik maçı seçilen karşılaşma.....
izleme: 2446
Müzik - Aşk ve ölüm
süper bir aşk hikayesi izleyinnnn :()...
izleme: 0
Spor - Türkiye hırvatistan-türkiye almanya
...
izleme: 0
Müzik - Mt İlk savaŞim son umudum
mt İlk savaŞim son umudum...
izleme: 2653
Spor - Türkiye-hırvatistan özet
türkolar yarı finalde...
izleme: 1949
Müzik - Güllü süper arabeskk full damar
güllü aglamam ondann...
izleme: 4447
Spor - Hollanda-romanya 2 - 0
...
izleme: 0
Müzik - Seviyorum De
Güzel Bİ çalışmaa :)...
izleme: 1533

  Etiketler  
derviş acıkli şarkı    kız ve erkek sevisme    lastik    motor    Erzurum    Oyunlar    megane    Arabalar    yesım salkım sevişme    azer bülbül borcum bitmedi    kızlık zarıbozma    erzurum barı halayı    ünlğler pornosu videoları    hadisenin etek altı    Amatör   

 

     

Müzik - Gülben milli takım şarkısı/klibi (352)

gülben ergen milli takım klibi
Müzik, gülben, milli, takım
Bu videonun url'si:
Bu Video'ya Yorum Ekleyin !
Gülben milli takım şarkısı/klibi izle, Gülben milli takım şarkısı/klibi seyret, Gülben milli takım şarkısı/klibi indir, Gülben milli takım şarkısı/klibi video izle, Gülben milli takım şarkısı/klibi vidyo izle

  Video ile ilgili yorumlar  

1.
keizer (11-7-2008 20:07)
harikaa ama en iyi yeri ege çubukçunun;9
 

2.
t-rap_emre (11-7-2008 20:07)
mükemmelllllllll gülben abla
 

3.
58gmz (11-7-2008 20:07)
en büyük türkiyem azın sağlık gülben ergen
 

4.
suskun_liseli (11-7-2008 20:07)
ben ce kadın son derece güsel sölemiş yapmacık olan biri varsa bi turkücünün milli takıma mars yapmasıdır bence beenmediyseniz yorum bile yapmayın süper bence
 

5.
efevecasus (11-7-2008 20:07)
ve biter maç türkiye:3 çek cumhurriyeti:2 nihat şampion arda 2. şampıon çeyrek final deyiz aslanım türkiye
 

6.
bolulu1965 (11-7-2008 20:07)
en buyuk tuekiyeeeeeeeeeeee
 

7.
eren_sergio (11-7-2008 20:07)
süperrrrrrrrrrrr
 

8.
korelim01 (11-7-2008 20:07)
tarkanın sarkısı daha içtendi bu biraz garip durmus ama fena deil
 

9.
pnrerd (11-7-2008 20:07)
uĞursuz kadin... sahtesİn İŞte kabul et...
 

10.
qarizma42 (11-7-2008 20:07)
gülbenin hareketleri biraz yapmacık gibi geldi ama harika bir kadın
 

11.
abs0lute (11-7-2008 20:07)
güzel olmus ege nin kısım süper yhaf xd brava ikisnede brava.. xd
 

12.
trminatr (11-7-2008 20:07)
iğrenç bi şarkıo ollmuş
 

13.
aziz1905 (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmus türkiyemize ne yakışmaz ki siz söyleyin
 

14.
leventpolat (11-7-2008 20:07)
lodoslu saol birader uyandırdığın için harbiden kerem ökten in şarkısı süpermiş millet muhakkak dinleyin medya gücü ile yutturuyorlar dandik şarkıları mp3 ü de indirdim sitesinden tesisatta acayip geliyor.kerem okten c.o.m
 

15.
ceylaaan (11-7-2008 20:07)
tarkanım bi tanee fakat bu şarkıda fena olmamış onun eline su dökemez o başka temposu az
 

16.
volkan75 (11-7-2008 20:07)
bekle bizi euro 2008 3.cü avrupa kusatmasina geliyoruz!!!
 

17.
fb_1907_ugur (11-7-2008 20:07)
guselll olmus arkadaslar luten kotu olmus igrenc falan bole yorumlar yapmayin ya sonuzta mİllİ takimimiza yapimis bisi bu takdir etmeliyiz ayip ya kotu olmus ugrenc olmus demek emege saygi lutfen
 

18.
vicaulsad (11-7-2008 20:07)
milli takımdakilere göre çok güüzel moral verir güzel olmuş türkiye hhep seninleyiz
 

19.
tilsim94 (11-7-2008 20:07)
şarkının orjinali daa gzeldi ama milli takıma feda olsun en güzel şarkılar keşke oks sınavından hemen önce yapılmasaydı izlerdim maçları ama zamanlama hatası :-)
 

20.
trkmy (11-7-2008 20:07)
daha güzel olabilirdi :(
 

21.
cenk_baris_kaya (11-7-2008 20:07)
walla ne yalan söyliim bence güzel olmamış yani tarkanın arar buluruz çook daha güzeldi :((
 

22.
nicolas07 (11-7-2008 20:07)
muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! türkiye geliyor..!
 

23.
utk027 (11-7-2008 20:07)
ege çubukcu ve gülben ergen çok iyi iş çıkarmışlar
 

24.
mbagit (11-7-2008 20:07)
coook manyak olmuş
 

25.
denizgozlum35 (11-7-2008 20:07)
guzel olmus ben en basta sarkı cıktıgında milli takıma cevrilebilecegini tahmın etmıstım boylede cok guzel olmus umarım tum bu sarkılar milli takımımıza ugurlu gelir.haditürkiye zafere.ege cubukcuda super yorum yapmıs daha guzel olmus ayrıca gulben ergenın kupelerı cok guzelmıs keske cıksa takarım valla
 

26.
denizgozlum35 (11-7-2008 20:07)
guzel olmus ben en basta sarkı cıktıgında milli takıma cevrilebilecegini tahmın etmıstım boylede cok guzel olmus umarım tum bu sarkılar milli takımımıza ugurlu gelir.haditürkiye zafere.ege cubukcuda super yorum yapmıs daha guzel olmus
 

27.
badmaster (11-7-2008 20:07)
hadi turkiye
 

28.
tropikiklim (11-7-2008 20:07)
milli takım hadi be kim tutar sizi avrupamı ben buna gülerim haha ha favorimde emre berezogludan volkan satanis japon
 

29.
eda_cicek (11-7-2008 20:07)
çok gzl olmuş ama ege çubukç u olmasaydı fazla izlenmez di ma yineden gzl olmuiş
 

30.
hasanberke1 (11-7-2008 20:07)
klip güzel şarkı öğğğ
 

31.
cansusaglam (11-7-2008 20:07)
bence aşkım ardanın fotoğraflarını daha fazla yayınlamıştınız.eda
 

32.
kobecan60 (11-7-2008 20:07)
ege çubukçu olmasa dinlenmez klibin başı güzel
 

33.
orhaniskender1992 (11-7-2008 20:07)
öncelikle çok güzel bir klip helede rapli bölüm şahane olmuş.tebrikler çk güzel bir klip .....
 

34.
bettle (11-7-2008 20:07)
ben bu sarkını kagıthaneden babaeskiye gelmiş olan sibele armagan ediyorum onu çok seviyorum ben yaw.....
 

35.
dejays (11-7-2008 20:07)
cıldrın clıdırn cldıırn türkiyemis icin cıldırn türkiye sen bsiim herşeyimssin bunu tm dnya duyacak türkiye adımıısn oldunu biis kmse küüücmsemesin kardeşim bsiimadımıs türkiye canımısla kanımızla varıs bu yolda avrupada dünayda duycak bisi
 

36.
carsiyusuf01 (11-7-2008 20:07)
milli takım için yapılan bütün şarkılar güzeldir
 

37.
ceylaaan (11-7-2008 20:07)
aslında ilk başta begenmedım fakat şarkıyı dinledikçe çokta kötü olmadıgını düşünüyorum gülben için değil sadece milli takım için dinliyorum tarkan gibisi yok herkesi costurmuştuu.
 

38.
artist09 (11-7-2008 20:07)
yaptığı için gülbene teşekkürler ama insanı coşturcak ses tonuyla söyleyememişş ama diorum emeği çin teşekkürler
 

39.
zaketa (11-7-2008 20:07)
super olmus gulben ya bı kere yaptı tam yaptı
 

40.
yeniceri_66 (11-7-2008 20:07)
milli takimima ne sölense yakisir buda onlardan biri gülben bacim tebrikler güzel sölemissin bu klibi ekleyen arkadasada teşekkürler herkesin bildiqi gibi emege saygi...
 

41.
gultanem18 (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmuşş...
 

42.
mihriban05 (11-7-2008 20:07)
bence sadece ege çubukcu söyleseydi daha iyi olurdu gülben ergenide seviyorum ama sesi bi tuhaf yani daha gür bi vokal arkadan ve ege nin tarzında daha güzel şeyler çıkabilirdi ama tÜrkİyemle ilgiliolunca herşey çok güzel ağızlarına sağlık iksininde
 

43.
kullarli (11-7-2008 20:07)
ya ne ayni sana mı kadlı milli takıma şarkı yapmak hiçi bir şeye benzememiş bence başka biri sölese idi daha güzel olurde
 

44.
rogojin (11-7-2008 20:07)
ya böle havalara girmek gibi olmasın.bence şarkının öz.. rap kısmı harika.ama şunu sölemke istiorum.fatih hocayla olmaz bu iş.hayatta.hele böle bi kadroyla.savunma özellikle vasat.k.bakmayın arkadaşlar bunlar gercekler.
 

45.
sebovemelos (11-7-2008 20:07)
bnce turkıye ısterse herseyı yapar
 

46.
mami_zsi (11-7-2008 20:07)
yhaa arkadaşlar öle sölüosnz ama birazz ii düşününn inşş şampiyon oluruzz ii düşünelimm ii olsnn ayrıca kadroda ii yane
 

47.
haybana (11-7-2008 20:07)
hayaller kurmayn türkiye şampiyon olamaz.elbetteki gönül ister ama olması çok zor ben tükiyenin gruptan bi tek isviçreyi yenebileceğini düşünüyom çeklerlede berabere kalız inşallah 4 puan yeterli olur.şarkı ise idare eder sırf glben için bile dinleyebilirim.
 

48.
ultraaslan95 (11-7-2008 20:07)
benım 5 1 ses sıstemıne çok ıyı gıdıyo bakın ses sıstemı bıde çok delı bı parca olmus ya bu arada ısalllah bız yanı turkıye şampıyon olur ısallah basarılar mıllılere eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 

49.
creyzt (11-7-2008 20:07)
bukadarmı anladılır milli takımı şinpiyon olursun türkiyem coştur coşalım cıldıralım birlikde allah onların yar ve yardımcısı olsun başarılar yüreyimiz hep onlarla korkma türkiyem 70milyon kişi arkanda
 

50.
nedanur (11-7-2008 20:07)
helal olsun bu kadar iyi anlatılırdı milli takım ruhu bence muhteşem ötesi hem şampiyon olmasakta biz her zaman türküz ve öyle kalacagız yense yenilse kalbimiz hep onla dinlerken aglıyacak gib oldum helal olsun ve hep beraber tür-ki-ye
 

51.
samlet45 (11-7-2008 20:07)
bence süper olmuş helaaaaal gülben ergene
 

52.
cezafan42 (11-7-2008 20:07)
güzel şarkı
 

53.
cezafan42 (11-7-2008 20:07)
miililere başarılar
 

54.
engelstern (11-7-2008 20:07)
asdece şunu yazmak istiyorum tarkanın bir oluruz yolunda videom vardı islenmesi 1000 alıtnda idi bende anlamadım şu anda 20,000 baya üstünde ve yorumlarda geliyo o şarkının eline kimse su dökememz olmamış gülebnim olmamşış yüyü gülebenim yürü sen git hüyulanla ititş
 

55.
65432 (11-7-2008 20:07)
güzel bir şarkı olmuş dinlerken duygulandım
 

56.
larkkagan (11-7-2008 20:07)
super otesıııııııııııııı valla yı guzel
 

57.
serkan_-_16 (11-7-2008 20:07)
rep olan kısmı nı ayben ya da kolera söyleseydi daha uyumlu olurdu ama yinede çok güzel ağzınıza sağlık
 

58.
32526272 (11-7-2008 20:07)
süper olmuş
 

59.
alone_angel3 (11-7-2008 20:07)
özellkle rap olan bölümünü çok beendm
 

60.
-semih- (11-7-2008 20:07)
biraz daha çoşkulu olabilirdi
 

61.
4747aliali (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmuş tebrik ederim
 

62.
ozan735 (11-7-2008 20:07)
arkadaşlar üyeliğimize nasıl resim koyuyoruz.?
 

63.
ozan735 (11-7-2008 20:07)
tbrikler güsel şarqı. =)
 

64.
newroses (11-7-2008 20:07)
güzel olmuş
 

65.
hazarbey12 (11-7-2008 20:07)
helal sana güneydoğu gelini. sana yakışanı yaptın kalbimiz seninle
 

66.
jirex (11-7-2008 20:07)
Çok gÜzel olmuŞ ve mİllİ takim gÜzel bİr baŞari alicak...
 

67.
seaman162 (11-7-2008 20:07)
heykel önce bir başarı yapın ondan sonra sadecce dünya 3.lüğümüz var oda brezilya sayesinde çıktık gruptan ya bazı şeyleri çok biyitüoz gözümüzde mesela geçen euro vizyon oldu virincilik bekliyoz kaçkez birinci olduk sanki her girdiğimizde favoriyiz yav bırakın bu işleri lafla olmaz bu işler biraz da emek lazım
 

68.
homeze53 (11-7-2008 20:07)
yawrum eğe yürü bea
 

69.
eksiketek_87 (11-7-2008 20:07)
bu güne kadar en beğendiğim çıldırın oldu onn gibisi yok ben fb liyim ama
 

70.
ceylaaan (11-7-2008 20:07)
daha farklı olabilirdi ve gülben dısında baskası okusaydı daha ıyıydı rıtm az bakalım ne olcak turkıyem senınleyımm
 

71.
gozdevesart (11-7-2008 20:07)
en azından arkadaslar emeğe saygı turkiye için yapılan hersey guzel
 

72.
esrhrn (11-7-2008 20:07)
gÜzel olmuŞ elİne saĞlik
 

73.
feto25 (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmamış daha iyisini yapabilirdin ama nese ellerine sağlık
 

74.
romeantic (11-7-2008 20:07)
bu şarkı ilk çıktığında avrupa kupası için yapıldığı belliydi zaten şimdi sözleri de değiştirmiş tam olmuş reklam kokan hareketler bunlar gülben....
 

75.
crazy_girldr (11-7-2008 20:07)
o kadar güzel olmamış :-( daha güzeli olabilirdi
 

76.
nazli_nazli (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmuş bravooooo
 

77.
yakup852 (11-7-2008 20:07)
ben ce tÜrkİye yİ ÇoÇturacak bİr klİp olmuŞ tebrİkler
 

78.
alimingle (11-7-2008 20:07)
ben şarkıyı hiç beğenmedim.daha güzeli yapılabilirdi. tabi gülben ergenle değil.
 

79.
angel_1903 (11-7-2008 20:07)
şarkı süper , gülben de süper ama bi erkek söyleseydi bence de süper olurdu;);) ama şarkı süper;).
 

80.
xxxgmzxxx (11-7-2008 20:07)
nice insanlar türk ama millet sevgisi yok nice insanlar var yabancı ama millet sevgisi cok yazu-ık size vatanını sevmeyenler
 

81.
mavii-yesil (11-7-2008 20:07)
çookkk güzel çoookk başarılı olmuş,tebrik ediyorum emeği geçen herkesi.harikasın gülben ergen ;) zaten içinde
 

82.
hlmkral (11-7-2008 20:07)
ne dıyem guzel olmammıs daha heycan verici bır sey olabilirdi..!
 

83.
denlaz (11-7-2008 20:07)
guzel olmus ama bence bu taraftarı pek gaza getırecek derecede coskulu dıll !!!
 

84.
my_heart_your_fire (11-7-2008 20:07)
helllllllllllllal olsunnnnnnnnnnn türkiyem herşey feda olsun
 

85.
c_n_s (11-7-2008 20:07)
helal olsun güzl yapmş amaege çubukçuyla ayrı bi havası omu yaw
 

86.
matrock_girl (11-7-2008 20:07)
gerçekten güsel olmuş tebrikler
 

87.
ecemm35 (11-7-2008 20:07)
ege de olmasa bi şeye benzemicek ya. milli takım şarkısında tarkan ı tek geçerim. bu ne bölee ya fantazi müzik gibi.....
 

88.
arifenur (11-7-2008 20:07)
avrupa dikecek bizim gibilerin heykelini
 

89.
sivaszarali (11-7-2008 20:07)
haydi türkiyem kupaya giden bu yollarda inlet yeri göğü inanıyoruz arkandayız tek yüreğizz bu şarkıya kötü yorum yazanda türklük ruhu yokturrr
 

90.
gizliyaraliadam (11-7-2008 20:07)
mÜkemmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll haydİ tÜrkİyem gÖster kendİnİ haydİ tÜrkİyem avrupa duysun sesİmİzİ damarimizda dolaŞan atalarimizin asİl kanlarini avrupaya gÖsterelİm haydİ tÜrkİyem
 

91.
gs765 (11-7-2008 20:07)
harİka İnsanin tÜylerİ dİken dİken oluyo İzlerken helal olsun tÜrkİyem
 

92.
davilek (11-7-2008 20:07)
şarkıda ruh yok yaaa... çok kötü çok... daha iyisi olabilirdi... şöyle akılda kalıcı bişeyler olmalı ki herkes stad
 

93.
sebeno44 (11-7-2008 20:07)
kendisinin hayranıyım ve şarkısını hergün dinliyorum
 

94.
fb_onur_59 (11-7-2008 20:07)
bu sarkıçok begendim m yaaaaaa
 

95.
lordcup111 (11-7-2008 20:07)
tamam pek güsel oldugunu soylemek mumkun değil ama emege saygı sonucta arkadaslar sagolsun gene bi sarkı yazmış.
 

96.
artist09 (11-7-2008 20:07)
eyvallah hepimiz türkiyeyi destekliyoruz da olamaış be gülben yaa maç öncesi futbolcular bunu dinlerse gaza gelceklerni sanmıyorum tarkanı sevmiyorum ama o söylese daha iyi söylerdii doğruya doğru
 

97.
handyboy (11-7-2008 20:07)
bence kötü gülben ergene milli marş söyletirlerse işte bu olur kötü... daha coşkulu biri söylemeliydi...
 

98.
delicoy (11-7-2008 20:07)
ay şarkının sözleri çok anlamsız özenti yapmışlar. bencede gene tarkan söylesedi be söylerken içlerinde istek yok be ruh yok ya gülbende sölerken be.pöö
 

99.
43cinikentli (11-7-2008 20:07)
berbat söylemiş,sözleri çok abartalı bundan başkasını bulamışlar mı ? heyacan vermiyor tarkan ne güzel coşturmuştu bu müzikle maç seyredilmez
 

100.
emre_chot (11-7-2008 20:07)
o kadar şarkısını bilrim daha bir şarkısının sözünü bile kendisinin yazdığını görmedim yada duymadım gülben ergenin. söz-müzik daima başkasına ait. ne anladım ben bu sanatçılıktan. ayrıca şarkı berbat. insanı coşturacak kapasitesi yok. ama ege çubukçu süper her zamanki gibi
 

101.
bursa04 (11-7-2008 20:07)
ya bırakın ya yanınada almış amerikan özentisi ege çulsuzumu çubukçusumu ruh yok şarkıda ruh.hele kadında hiç yok uyuzun teki.keşke tarkan söyleseydi gene..
 

102.
my_heart_your_fire (11-7-2008 20:07)
bence harika olmuş gülben ne yapsa yakışır kıskananlar çatlasn çat diye............
 

103.
kerem_ist_34 (11-7-2008 20:07)
fena degil daha iyisi ola bilirdi ama arkadaşlar futboll erkek işi bi bayanın marş söylemi bana tuhaf geliyo ne bilim serdar ortaç mustafa sandal kenan doglu yada tarkan söylese mukenbel olurdu tabi bu benim şahsı fikrim
 

104.
finwe (11-7-2008 20:07)
sonuna kadar bile dinleyemedim,duydugum en sıkıcı şarkılardan biriydi ki bunun amacı maçta çosturmaksa kusura bakmayın gülben fanları ama pöh yani...tarkanın yaptıgı bin kat daha güzeldi..bunu da nie gülbene verdilerse?ses yok bişi yok hatunda..
 

105.
crayzdeniz18 (11-7-2008 20:07)
ya kadın türkiye için vatan millet için bişeyler yapmış ona bile bahane buluyosunuz daha iyisini siz yapın bide sizi görelim o gülben ergen ne yapsa yakısır yürü beee kıskananlarda çatlasın
 

106.
burak_ist_24 (11-7-2008 20:07)
bu kadından hiç bişi olmaz şarkıyada yazık etmiş hiçte bunun hakkı değildi rezilliğe bir rezillik daha eklemiş ilk ve son dinleyişim oldu
 

107.
sweetyy_man (11-7-2008 20:07)
ege Çucubcu şarkıya ayrı bi hava katmış onun söylediği yerledeki ritim felan çok güsell Şarkıda güzell ;)
 

108.
busraaa57 (11-7-2008 20:07)
yha müthiş güsel olmuş tebrikler zati içinde gülben ergenin olduğu herşey güzeldir gülben ergene laf edenler daha iyisini yapsınlar da görelim siz ne anlarsınız şarkıdan be çok güsel süperrrr tşk ederimmm
 

109.
gs_40 (11-7-2008 20:07)
tarkan
 

110.
burcu_1 (11-7-2008 20:07)
içinde ege Çubukcu vrsa zaten mÜkemmeldİr yhaf Çk gzl mİŞ
 

111.
hilal09 (11-7-2008 20:07)
tarkanın milli takım icin söyledigi sarkı dillere marş olmustu bunun akılda kalan pek tarafı yok daha ateşleyici bir şarkı olabilirdi ama yinede ağzına sağlık ne diyelim.....
 

112.
britney20 (11-7-2008 20:07)
bence değişik bi isim söyleseydi daha iyi oludu bence mesela banu alkan muhahahahahahha
 

113.
kirmizi_baslikli_kizz (11-7-2008 20:07)
hımmm gÜzele benzio amaa . bİraz ritim yavaş pe gÜlben applaa..
 

114.
yavuzcu (11-7-2008 20:07)
guzel sarkı olmuş.ya
 

115.
sadadda (11-7-2008 20:07)
güzel bir şarkı
 

116.
snper (11-7-2008 20:07)
hiç kimse kusura bakmasın ama süper olmuş ben dogruyu söylemek gerekse gülben ergen dinlemem ege cubukçu da dinlemem ama bir şey bilirim yigidi öldür hakkını ver yani kısaca tek kelime süperrrrrrr sagolun agzınıza saglık.
 

117.
braveheart (11-7-2008 20:07)
allah aşkına buneyaa! ateşleyici bi tarafı yok çok basit olmuş ve ayrıca yapmacık
 

118.
momentum (11-7-2008 20:07)
hiç olmamış ne biçim şarkı bu ya
 

119.
bay_ciin (11-7-2008 20:07)
gerİ sayim baŞladi..!
 

120.
aykutalex (11-7-2008 20:07)
bu ne yaw tarkan süper yapardı yaa
 

121.
berkesarii (11-7-2008 20:07)
bu ne laaaaa.bi bak laaa, bi gıylam gibi bi zanı laaa...
 

122.
mtkkl (11-7-2008 20:07)
ablacım sen evinde oturup romantik aşk şarkıları yapmaya devem et futbol erkek işidir o ne öyle eurevısıon şarkısı gibi bize marş yakışır ege çubukçunun yorumu güzel ne mutlu tÜrkÜm dİyene
 

123.
troy37 (11-7-2008 20:07)
bu şarkının tribünde hele hele portekiz maçında çaldığını düşünsenize....romantik bi durum olurdu heralde ronaldo bile ağlardı artık ağlarmıydı ağlatırmı belli değil
 

124.
straym (11-7-2008 20:07)
klip güzel görüntüler taşıyor ama şarkının ritmi biraz yavaş geldi aradaki rap geçişler biraz renk katmış ama kurtaramamış yorumu bence fatih terim gibi bir spor adamı bir parça yazsaydı daha ii olurdu derim ben inannın bundan güzel olurdu...hareket lazım kardeşim biraz dimi
 

125.
haruncinar (11-7-2008 20:07)
unutmadan tarkanın zır deliyiz marşı şuan olsa bu gülbenin yorum yaptıgı bu parcadan yine iyi olurdu çünkü bir heyecan bir hareketlılık veriyordu costuruyordu hepımızı ama bu yorum öylemı :(
 

126.
haruncinar (11-7-2008 20:07)
bu klıp
 

127.
sanal_siddet_81 (11-7-2008 20:07)
oldukca güzel_ay yıldızımıza basarılar
 

128.
gfbhalo (11-7-2008 20:07)
bence sarkıda pek güzel değil milli takıma daha iyi,ona özgü bir şarkı yapılmalıydı.söyleyeni zaten beğenmiyorum
 

129.
webcamdeshowyapilir (11-7-2008 20:07)
berbat olmuş bu şarkının daha güçlüinsanı gaza getiren bişi olması lasım tarkan güsel yapmıştı mesela ege de olmasa hepten batmış bence bi rock grubu yada bi rapper yapsaydı daha güsel ve güçlü bişi olurdu
 

130.
yapbozogul (11-7-2008 20:07)
ya millet herşey sizin bizim dememizlede olmuo demmekki en güzeli yapılasıya kadar bu en güzel kabul etceze başka çaremizmi war ama ii olmus yinede..
 

131.
peker61 (11-7-2008 20:07)
güzel olmuş türk milli takımımıza başarılar
 

132.
fatih515 (11-7-2008 20:07)
abi gülben ergene mi kaldı bu iş o gitsin çocuk baksın valla bence şarkı güzelde söyliyen
 

133.
beat58 (11-7-2008 20:07)
aybende yapmış bence ayben daha iyi yapmış bence dinleyin aybeninkini
 

134.
konamiiiii (11-7-2008 20:07)
ya hakket gülbenemi kaldı ya bu iş ne anlar abicim bu kötü bence:( vasaaat bencede daha güçlü olması lazım ege kurtarmış zaten biraz kıraç yapmalı bence ...
 

135.
zehra29 (11-7-2008 20:07)
iyi olmuş
 

136.
konamiiiii (11-7-2008 20:07)
ya hakket gülbenemi kaldı ya bu iş ne anlar abicim bu kötü bence:(
 

137.
yusuf0262 (11-7-2008 20:07)
cok guzel olmus zaten dunyanin yildizi hem turkiye hem kocaelİ hemde gulben ergen
 

138.
samandar45 (11-7-2008 20:07)
eh fena deil daha iyi de olabilirdi ama türkiye için sadece bu şarkı yetmez!!! destek lazım!!!
 

139.
engelstern (11-7-2008 20:07)
tarkanın kı dah iyi di be bir olur yolunda bunee yaaa
 

140.
arkh03 (11-7-2008 20:07)
gülben bence süpersin! daha nasıl başarılı bi insan olman lazımsa şu anne halinle ve kusura bakma ama biraz ilerlemiş yaşınla... seni seviyorum...
 

141.
asirap (11-7-2008 20:07)
allahım şu gülben ergen müziği bıraksa nekadar güzel olacak bizler için.şarkı ege nin bölümleri dışında vasat.böyle olmasınıda gülbenin yapmacık hareketleri sağlıyor
 

142.
gece1903 (11-7-2008 20:07)
insanın dinledikçe hoşuna gidiyor ilk dinlediğimde pek hoşuma gitmemişti zamanla alışıyor insan
 

143.
yellowgirl (11-7-2008 20:07)
gülbenin tavırları çok yapmacık el yüz hareketleri beni sinir etti gerisi güsel ege ayrı hava katmşş
 

144.
uaercn (11-7-2008 20:07)
egenin bölümü güzl olmus amagerisi bişeye yaramaz
 

145.
eskisehircocugu (11-7-2008 20:07)
mithat körler esesimizin marşlarını sölediği gibi bu şarkıyıda o söyleseydi süpper olurdu amaolsun türküz kim söylerse söylesin genede türkiyeyi destekliyeceğiz
 

146.
kelly_gs (11-7-2008 20:07)
ege çubukçu gerçekten renk katmış.ege çbukçu olmasaydı bende kötü derdim ama gayet güzel bence
 

147.
ceylaaan (11-7-2008 20:07)
gülben dısında baskasının söylemesını tercıh ederdım yınede mıllı takımımız ıste ıdare eder
 

148.
kartal1007 (11-7-2008 20:07)
futbolla uzaktan yakından ilgisi olmayan bi sanatçı için fena sayılmaz_:
 

149.
wiseacre_devil (11-7-2008 20:07)
düşünce iyi ama uygulamna başarısız
 

150.
lcsarenal (11-7-2008 20:07)
çok çok çok çok çok kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüü bu ne ya:s
 

151.
zeynelkanakan (11-7-2008 20:07)
gülben ergen iyi degil ama ege çubukçu çoşturur türkiyeyi iyi söylemiş
 

152.
matheas123 (11-7-2008 20:07)
bune ya gülben ergen kim ki bizi çoşturacakmış hahahahahahah
 

153.
flowerzehra (11-7-2008 20:07)
ya abiyapmayın şunu eleştiride yapıyorsanzı saygılı olun ya başkası için değil kendiniz için kibar olun hem bi düşünün bu marş türkiyenn takmı için ek bi destek saygı duyun kınıyorum kaba konşanları
 

154.
emregiyim (11-7-2008 20:07)
ben vallaha hülya avşar sölüo sandım
 

155.
gokhan0613 (11-7-2008 20:07)
p ok gibi
 

156.
slckk (11-7-2008 20:07)
içinde türkiye geciyor guzel :=)))
 

157.
hasancan66 (11-7-2008 20:07)
iğrenç çok kötü
 

158.
karasevdam18 (11-7-2008 20:07)
helal be sÜperr.....
 

159.
xonerturk (11-7-2008 20:07)
çok güz3l olmuş h3rk3sin 3m3ğin3 sağlık
 

160.
flowerzehra (11-7-2008 20:07)
gülben ergen yaza çok güzel başladı şarkıları süper ve bu marşı ilede mükemmel oldgunu gösterdi çok güzel olmuş emeginize saglık vegülben ergen diline yüregine saglık öpüyorum çok seviyorum gülbeni
 

161.
sivaszarali (11-7-2008 20:07)
harikaaa emeğe saygı göstermeyenler utansın ne demiş büyük düşünür gülben ergen:avrupa duyacak tÜrkİye
 

162.
aylnnn (11-7-2008 20:07)
ben de yeniyim bu arada herkese selam
 

163.
fftarabya (11-7-2008 20:07)
klip güzel
 

164.
fftarabya (11-7-2008 20:07)
güzel ama kötü çok saçma
 

165.
serce1907 (11-7-2008 20:07)
gayet başarılı olmuş. siz bi bayağının böyle bişey yapmasını yadırgıyosunuz bence..
 

166.
mcdonalds (11-7-2008 20:07)
bence gayet güzel olmuş e tabi bir zamanlar tarkan ın ki gibi olamamış ama yapmış işte kadın bişeyler ama ege çubukçu daha güzel sölemiş
 

167.
fb_1907_ugur (11-7-2008 20:07)
olmus ya da olmamıs tebrıkler gulben ergen we ege cubukcu turkıyeme yakısır bırıncılık bu yıl
 

168.
turgay81 (11-7-2008 20:07)
en azından birşeyler yapmaya çalışmış çokta hoş olmuş. tebrikler gülben ergen...
 

169.
emre_chot (11-7-2008 20:07)
iğrenç olmuş. yine gülben yapmış ve yine iğrenç olmuş. ama ege çubukçunun söyledii bölüm kısada olsa güzel olmuş
 

170.
hasancan66 (11-7-2008 20:07)
çok kötü yakışmamış bayan değilde erkek söylese daha iyi olurmuş
 

171.
handanca (11-7-2008 20:07)
ya gülben ergeni çok seviyorum...Çok tatlısın şarkı süper olmuşşş 1 numarasınnn senn =)
 

172.
kapulet (11-7-2008 20:07)
keşke onlarca şarkı yazılsa milli takımımıza gülbene teşekkür ediyorm olmuş weya olmamış keşke herkes cesaret edip marş sölese ....
 

173.
pini9 (11-7-2008 20:07)
gülbeni geç ege çubukçu spr yhaa ama yinede tarkanın şarkısı daha iyiydi
 

174.
lmprens61 (11-7-2008 20:07)
bnnce kötü hiçde güzel değıl ropmu millı takımınmı şarkısı bellı degıl
 

175.
atanfleks (11-7-2008 20:07)
kaç insanın bu şarkıyı dınlerken galeyana geip duyguları kabarır? ben pek bir etki yaratmadı klasik gülbennn tıngırtısı......
 

176.
cagdas093 (11-7-2008 20:07)
yaf bırakın ya sozler pek ii deil rap bolumu biraz kalkındırmıs yoqsa boş
 

177.
prettycan (11-7-2008 20:07)
gayet başarılı tebrikler..önmli olan kimin nasıl sölediği deil tÜrkİye için yaplmş olması..
 

178.
hasooooo (11-7-2008 20:07)
güzel hoşuma gitti, tebrik ederim
 

179.
delikiz_88 (11-7-2008 20:07)
arkadaşlar birileri türkiye için birşeyler yapmaya çabalıyorsa bunu eleştirmek değil desteklemektir bir türk gencine yakışan...gülben ergen
 

180.
sagocu__girl (11-7-2008 20:07)
güzel olmuş
 

181.
leogalas (11-7-2008 20:07)
anlamadım ki buna kim demiş yap diye.tamam idare eder ama insanın içini kıpırdatmıyor.örneğin türkiyem olabilirdi.daha güzel olurdu.tarkanın ki insanı coşturuyordu.veya baba öz benliğimiz olan mehter marşı ile çıksak zaten avrupalıların dizleri titremeye başlar.çünkü onlar iyi bilir mehter takımı ile karşılarına çıkan türkleri.karar tabi ki türk milletinin ama son kararı kimin verdiği muamma.....
 

182.
karanthina_aylin (11-7-2008 20:07)
gülben ergen
 

183.
asi_-_angel16 (11-7-2008 20:07)
çok güzel olmuş tebrikler.çok doğru bi seçim yapmış zaten avrupa şarkısını seviyorum.en az tarkanın bi oluruz yolunda şarkısı kadar güzel olmuş
 

184.
esmeray_123 (11-7-2008 20:07)
bu şarkı gülbene yakışmamış ama genede helal olsun avrupa duyacak tÜrkİyenİn ayak seslerİnİ...
 

185.
cristiano-ronaldo7 (11-7-2008 20:07)
haydi tÜrkİyem kim tuta seni !!!
 

186.
hasancan66 (11-7-2008 20:07)
berbatttttttttttttt berbattttttttt buneya başka biri yokmuydu insanın içini şöyle kıpır kpır edicek
 

187.
cakma_seytan (11-7-2008 20:07)
yani gülben ergene nekadar yakışmış bu tartışılır..ama yinede bunu yaptığı için helal olsun diyorum..tbrk
 

188.
camel_show (11-7-2008 20:07)
ya nedir bu ya gülben errgen gibi birinr marş söyletmek ne kadar mantıklı. türkiyede başarılı sanatçı mı kalmadı. allah bilir eurovisiona da çıkarırlar bunu seneye. ya iğrenç bişi bu kadın ya.
 
Copyright by Azbo.NET
Sitedeki video müzik klip ve film içeriği tamamen upload eden sahiplerine aittir. Paylaşılan videolar dan kaldırılmasını istediklerinizi lütfen bize gönderiniz. Tüm videolar izlesene.com dan alınmıştır.
[Arşiv] | [Sitemap] | email
Destekliyoruz arkadaş - arkadas - partner - partner - arkadaş - proxy - yemek tarifi - powermta - powermta administrator - Proxy