Ana sayfam yap | Sık Kullanlanlara Ekle!   
  resim
     Son eklenen videolar: 1. Ünlüler - Vildan atasever - yağmur ,                     2. Ünlüler - Tuba büyüküstün tuba büyüküsütn müzikli slayt ,                     3. Ünlüler - Jessica Simpson Peki ya Jessica Simpson garson olursa? ,                     4. Ünlüler - Bu gelen MUHAMMED MUSTAFADIR (SAV.) ,                     5. Ünlüler - Ebru şallıve gizem özdilli 10 numara ,                     6. Ünlüler - Shakira'nın seksi ayakları shakiranın sıcacık ayakları bal dök yala ,                     7. Ünlüler - Yavuz Seçkin Türkiye-İspanya Maçı Yavuz Seçkin Stand-up ,                     8. Ünlüler - Barış Akarsu Anısına barış akarsu slayt gösterisi ,                     9. Ünlüler - Aysun kayacı ,                     10. Ünlüler - Sibel Kirer (Sibelim) by seda 2007 www.sedasworld.de.vu ,                    
      Ana sayfa    Popüler Videolar    Hit alan Videolar    Yeni Videolar    Rastgele Video Video: 16028 | izleme: 15382388 |  Aktif Ziyaretçi:    
 
  Kategoriler  
Amatör (2501)
Arabalar (1102)
Çocuklar (274)
Haberler (120)
Kamera Şakaları (285)
Komik Video (2259)
Korku - Gerilim (559)
Müzik (2817)
Oyunlar (619)
Reklamlar (639)
Sinema (379)
Spor (2638)
Tv Caps (978)
Ünlüler (858)

  Oyunlar  

  Rastgele videolar  
Spor - Viraj
İşte viraj böyle alınır....
izleme: 1536
Müzik - Işte rahibelerin olay klibi
çamaşır yıkamak hiç bu kadar zevkli değildir sanırım...
izleme: 4067
Spor - Beşiktaş Sen Bizim Herşeyimizsin
...
izleme: 0
Müzik - M.F.Ö Didai Didai Dai
...
izleme: 1409
Spor - Kupa müzede
arkadaşlar bu benim en güzel videom...
izleme: 1755
Spor - Hangisi daha güzel goool?
3 klas adam ve 3 klas gol...
izleme: 1737
Müzik - Red Hot Chili Peppers - Dani California
RHCP'in son albümünden Dani California....
izleme: 0
Spor - Formula 1
Son model BMW Formula 1 aracı ile kapışıyor....
izleme: 5096
Müzik - Sürüklenirken gitar
...
izleme: 1469
Spor - Boş kale
forvet oyuncumuz fenerbahçeye gitmeyi düşünürmüş...
izleme: 1490

  Etiketler  
reklam    polis telsiz    Rurouni Kenshin    super    ehtebaala    cantona    kangal dövüşleri vidioları    Arabalar    titaniz son sahne    arabesk rap neye yarar    götten sikişen bayan    Arabalar    beyaz    kim sevdi seni benim kadarı kim söylüyor    ettim   

 

     

Komik Video - Sik sike bilirsen (9487)

olaya bek
Komik Video, ___, ___, ___
Bu videonun url'si:
Bu Video'ya Yorum Ekleyin !
Sik sike bilirsen izle, Sik sike bilirsen seyret, Sik sike bilirsen indir, Sik sike bilirsen video izle, Sik sike bilirsen vidyo izle

  Video ile ilgili yorumlar  

1.
maviay777 (11-7-2008 21:15)
haklısın valla
 

2.
bnymn_03 (11-7-2008 21:15)
1945 te kata dolsama adındaki bir çocuk öldürüldü ve sakin okuma!bu yazıyı okuyan herkesin dolunayda arkasında belirip öldüreceği söyleniyor bunun olmaması için 5 ayrı videoya bu yazıyı at...yalan değil
 

3.
cenkheit (11-7-2008 21:15)
bu filmin ismini bilen varsa acil yassın
 

4.
yenigun53 (11-7-2008 21:15)
bu kızların içine babam vursunnnn
 

5.
meladam (11-7-2008 21:15)
canım o kızları dıtt yapmak ıstedı cok seksıler
 

6.
keker44 (11-7-2008 21:15)
hımmm oldukça ilginç(!) adam belasını bulmus
 

7.
blackcaddy_57 (11-7-2008 21:15)
aga bu kadarda argo ceza yersin olmaz böyle dikkat et harbi söylüyorum
 

8.
dertual (11-7-2008 21:15)
elıme gecse waryaaa xd
 

9.
hulku (11-7-2008 21:15)
bunun adıyla hiç alakası yok
 

10.
sevdacikk (11-7-2008 21:15)
siz manyak mi siniz ne siniz yaaa. yok rujumu dusurmusum yok bu falan filan. kendinize gelinnnn.
 

11.
farukdas (11-7-2008 21:15)
abi bu hatunu varya ne yapar eder aynı gün devirmesssem neyim bana aynı şekilde rast gelse
 

12.
ahtapot_90 (11-7-2008 21:15)
çok sexy we komik güsell olmuş
 

13.
akrep1907_06 (11-7-2008 21:15)
daha önce seyretmiştim bufilmi çok kaynak bi film bende trafikte öyle süper hatunlar görsem bende kaza yaparım
 

14.
cevik_yalova (11-7-2008 21:15)
evet seyretmiştim yeehhh
 

15.
tuna1 (11-7-2008 21:15)
bu filmin adini bilen varmi aceba
 

16.
ugur4301 (11-7-2008 21:15)
cok super ama o adam onu hak etİ ama kizin kÇ Çok gÜzel be abİ
 
Copyright by Azbo.NET
Sitedeki video müzik klip ve film içeriği tamamen upload eden sahiplerine aittir. Paylaşılan videolar dan kaldırılmasını istediklerinizi lütfen bize gönderiniz. Tüm videolar izlesene.com dan alınmıştır.
[Arşiv] | [Sitemap] | email
Destekliyoruz arkadaş - arkadas - partner - partner - arkadaş - proxy - yemek tarifi - powermta - powermta administrator - Proxy